Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania:

Zamówienia złożone do godziny 12:00 są realizowane tego samego dnia. W przypadku opóźnienia lub braku towaru, klient zostanie o tym powiadomiony jak najszybciej to możliwe.

Na każdym etapie realizacji zamówienia klient jest informowany mailowo. Po spakowaniu oraz wysłaniu zamówienia klient otrzymuje link do śledzenia przesyłki na adres e-mail, który podał podczas składania zamówienia.

Jeżeli podczas składania zamówienia został podany zły adres dostawy należy niezwłocznie powiadomić nas telefonicznie: 509 682 253 lub mailowo: biuro@bilardowysklep.pl.

Jeżeli chcemy złożyć zamówienie do kraju innego niż jest dostępna wysyłka na stronie, należy złożyć zamówienie na adres e-mail: biuro@bilardowysklep.pl. Procedura ta jest niezbędna w celu określenia kwoty przesyłki.

Każdemu klientowi prywatnemu przysługuje możliwość zwrotu towaru w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki. Każdy zwrot należy uzasadnić przesyłając powód zwrotu oraz odstąpienie od umowy na adres e-mail: biuro@bilardowysklep.pl.

Odsyłany towar musi być bez śladów użytkowania. W innym przypadku zwrot może zostać nie uwzględniony lub nie zostanie zwrócona pełna kwota wartości zamówienia. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dokument zakupu (paragon lub fakturę).

Od chwili otrzymania towaru od kupującego oraz wszystkich niezbędnych dokumentów potrzebnych do realizacji zwrotu pieniądze zostaną zwrócone do 14 dni.

Adres firmy:

Bilardowysklep
ul. Żywiecka 909,
34-382 Wieprz

Nadal potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami

Telefon: 509 682 253
Adres e-mail: biuro@bilardowysklep.pl

© Bilardowysklep.pl 2019